مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-01اقتصادي

10 هزار  سکونتگاه غیر رسمی در حاشیه مشهد فاقد گاز شهری هستند


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی درخصوص گازرسانی در حاشیه شهر گفت: درحال حاضر 100 درصد سکونتگاه های رسمی در حاشیه شهر مشهد دارای انشعاب گاز شهری هستند و حدود 10 هزار واحد مسکونی و باغ ویلا هم به دلیل ساخت و سازهای غیرمجاز گاز ندارند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی درخصوص گازرسانی در حاشیه شهر گفت: درحال حاضر 100 درصد سکونتگاه های رسمی در حاشیه شهر مشهد دارای انشعاب گاز شهری هستند و حدود 10 هزار واحد مسکونی و باغ ویلا هم به دلیل ساخت و سازهای غیرمجاز گاز ندارند.

حسن افتخاری در گفت وگو با ایسنا در مورد وضعیت گازرسانی در حاشیه شهر مشهد اظهار کرد: در حاشیه شهر برای هر واحد مسکونی که مجوز ساخت داده شده علمک گاز نصب شده، اما مشکل ما در این مناطق ساخت و سازهای غیرقانونی است که مجوز قانونی ندارند و این شرکت قادر نیست به این مشترکان خدمات رسانی کند.

وی افزود: در سامانه شرکت گاز آمار جداگانه ای برای نصب علمک ها در مناطق مختلف نداریم، اما در آمار کلی 100 درصد سکونتگاه های رسمی در حاشیه شهر مشهد دارای انشعاب گاز شهری هستند و حدود 10 هزار واحد مسکونی و باغ ویلا هم به دلیل ساخت و سازهای غیرمجاز گاز ندارند.

افتخاری بیان کرد: یکی از دلایلی که قانون برای حاشیه شهر محدودیت گذاشته، کاهش حاشیه نشینی و مهاجرت پذیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار  سکونتگاه غیر رسمی در حاشیه مشهد فاقد گاز شهری هستند

10 هزار  سکونتگاه غیر رسمی در حاشیه مشهد فاقد گاز شهری هستند